Шрифт: Arial Times New Roman
Разстояние между буквите: standard medium large
Новини /
Между Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“ и „ИНСА ОЙЛ“ ЕООД се сключи договор относно пет стипендии за студенти магистри. Стипендиите се предоставят от „ИНСА ОЙЛ“ ЕООД и са предназначени за студенти от следните факултети:
- Юридически факултет – един студент;
- Химически факултет - двама студенти;
- Факултет по икономически и социални науки - двама студенти.
Всяка стипендия е в размер на 2000 лв. и се предоставя за срок от осем месеца – по 1000 лева за всеки семестър. След като стипендиантът завърши обучението си, може да му бъде предложен стаж в ИНСА ОЙЛ“ ЕООД.
УСЛОВИЯ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
Кандидатите за стипендии трябва да отговарят на следните условия:
- да са български граждани;
- към датата на подаване на документите за кандидатстване да са записани като студенти (редовна или задочна форма на обучение) от изброените по-горе факултети в професионалните направления: 3.6. „Право”; 4.2. „Химически науки“; 3.8. „Икономика“ и 3.7. „Администрация и управление“;
- обучаващите се в професионално направление 3.6. „Право“ да са студенти от трети или по-горен курс и да имат среден семестриален успех от предходната година на обучението си най-малко „много добър 5.00“;
- обучаващите се в професионалните направления 4.2. „Химически науки“; 3.8. „Икономика“ и 3.7. „Администрация и управление“ да имат среден успех от предходната завършена образователно-квалификационна степен най-малко „много добър 5.00“ или семестриален успех от първия семестър на своето обучение като магистри най-малко „много добър 5.00“;
- да не са служители на ИНСА ОЙЛ“ ЕООД, роднини по права линия, съпрузи, братя, сестри с членове на ръководния екип на фирмата.
Необходими документи за кандидатстване:
1) Уверение от висшето училище за статута на студента и семестриалния успех от предходните години;
2) Автобиография, в която да се акцентира на дейността и активността на студента;
3) Декларация за обстоятелствата, изключващи наличието на свързаност с фирмата и членовете на ръководния й екип;
4) Мотивационно писмо;
5) Препоръка от хабилитирано лице в съответната област и от съответния факултет.
ДОКУМЕНТИТЕ СЕ ПРЕДСТАВЯТ В ДЕКАНАТА НА СЪОТВЕТНИЯ ФАКУЛТЕТ.
Последна промяна: 2023-02-01 09:46:17