Шрифт: Arial Times New Roman
Разстояние между буквите: standard medium large
Новини /
Ректорското ръководство, Учебен отдел и Университетският информационен център на Пловдивския университет "Паисий Хилендарски" обсъдиха на работна среща промените в нормативната уредба, свързана с административното обслужване на учебния процес във висшето училище.
На двудневния семинар присъства пълният състав на ректорското ръководство - ректорът проф. д-р Румен Младенов и петимата заместник-ректори: доц. д-р Мария Стоянова с ресор "Учебна дейност", проф. д.п.н. Румяна Танкова с ресор "Система за наблюдение, управление и постоянен контрол на качеството на обучението и академичния състав", проф. д-р Теменужка Йовчева - "Научно-изследователска и издателска дейност", доц. д-р Надя Чернева - "Международно сътрудничество, академична мобилност, връзки с обществеността и протокол" и проф. д-р Антон Илиев - " Информационна инфраструктура и акредитационни процедури".
В събитието се включи още целият състав на Учебен отдел, начело с ръководителя му Грозданка Генова-Певичарова, както и служителите в Университетския информационен център, ръководен от проф. д-р Балик Джамбазов.
Работната среща бе от изключителна важност за организацията на учебния процес в ПУ „Паисий Хилендарски“, административното обслужване на студентите, поддържането и съхраняването на учебната документация, както и нейното архивиране и унифициране. На нея бе отчетена сериозността на обсъжданата проблематика, както и разработването на електронни масиви във връзка с промените в нормативната уредба, отнасящи се до административното обслужване на учебния процес във висшето училище.
Последна промяна: 2023-02-20 15:18:16