Големина на шрифта:
-
-
-
Схема:
-
-
-

Настройки

ПЛОВДИВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ"

Новини   /

Подаване на проекти за кампанията „Моята професия – моето бъдеще" до 31 август

Студенти пишат проекти в кампанията „Моята професия – моето бъдеще”


9 големи компании и 29 български университета с рамо за талантливи млади специалисти.


По 2000 лева награда за победителите в 9 направления в националната инициатива на Kmeta.bg

Бъдещето на страната е в ръцете на младите и инициативни българи. Ежегодно университетите дипломират хиляди висшисти, а въпреки това, фирмите изнемогват в търсенето на качествени кадри. Недостигът на специалисти у нас води до постепенното отпадане на България от конкуренцията за нови капиталовложения на световния пазар. С идеята да помогне на родния бизнес в търсенето на квалифицирани служители и да съдейства в изграждането на тясна връзка между учебните заведения и предприемачите, Порталът на българските общини KМЕТА.bg организира национална кампания „Моята професия – моето бъдеще”. С мащабната инициатива КМЕТА.bg ще подпомогне развитието на българския бизнес и ще даде рамо на талантливите млади специалисти да бъдат открити от най-подходящия за тях работодател.
Инициативата стартира на 11 май 2020 г. в партньорство с 29 утвърдени български университета, 9 големи компании, а патрон е Министерството на труда и социалната политика. Медийни партньори са Икономическият портал Economic.bg и Информационна агенция „Фокус“.


Всички желаещи студенти могат да подадат своята кандидатура, като се регистрират и изпратят своя иновативен проект по избрана тема на специално създадена платформа.

Срокът за подаване на проекти е до 31 август 2020г.


Всеки участник може да изпраща до 1 /един/ свой авторски проект по конкретно зададена тема/направление, съгласно приложения към тези правила списък, в избрана професионална област, като изрично трябва да се посочи за коя компания е разработен проектът.
Компетентно жури, представено от компаниите – партньори на инициативата, ще определи наградените участници в националната кампания. Всяка от представените фирми има право да избере само един победител по темата, която е анонсирал, който ще получи парична награда в размер на 2000 /две хиляди/ лева, както и възможност за кариерно развитие в съответната компания (по преценка на компанията).

Оценката и класирането на победителите ще бъде извършено през септември. Допълнително ще бъде предоставена информация за датата на официалната церемония по награждаването.


Повече информация – на Kmeta.bg

Последна промяна: 2020-08-19 10:55:07