Шрифт: Arial Times New Roman
Разстояние между буквите: standard medium large
Професионално направление: Икономика
Образователно-квалификационна степен: бакалавър
Професионална квалификация: икономист
Срок на обучение: 8 семестъра (4 години)
Форма на обучение: редовна и задочна
Балообразуване: вж. Приложение № 1
вж. Приложение № 3 – за филиала в гр. Смолян (само задочно платено обучение)
„Маркетинг“ е университетска специалност, в която се усвоява широк профил от знания по икономика. Придобиват се конкретни знания за маркетинговия процес, маркетинговия мениджмънт, потребителското поведение, съвременните тенденции в развитието на международния маркетинг и инструментите на маркетинговия микс. В хода на обучението се усвояват умения и компетенции за проектиране и провеждане на маркетингови проучвания, успешно сегментиране, разработване на маркетингови стратегии за навлизане на пазара, стабилизиране и разширяване на пазарни позиции.
Завършилите специалността могат успешно да се реализират на експертни и ръководни позиции в различни организации от частния и публичния сектор.
Желаещите могат да продължат образованието си в магистърските програми на факултета.
Забележка: Обучението по тази специалност във филиала в гр. Смолян се провежда при минимум 15 записали се студенти.